Veel gestelde vragen
Alles uitklappenAlles inklappen
Hoeveel tijd is er voor de verspreiding en het invullen?
De link naar vragenlijsten werkt tot vrijdag 16 december om 18.00 uur.
Waarom een persoonlijke online-link?
Onderdeel van de verplichting van tevredenheidsonderzoek is dat er voldoende inzicht is in de respons: het aantal ingestuurde t.o.v. verstuurde vragenlijsten. Door op teamniveau met persoonlijke online-links naar de vragenlijsten te werken wordt aan deze voorwaarde voldaan. Deze aanpak maakt ook een meer persoonlijke look-and-feel mogelijk en zorgt voor een stabieler en meer betrouwbare set aan onderzoeksgegevens.
Waarom dit keer geen 10 euro vergoeding?
Bij een substantieel deel van ingevulde vragenlijsten in 2019 en 2021, rond de 20%, is zichtbaar dat de vragen niet gescoord zijn, maar er is overal hetzelfde antwoord ingevuld. Uitbetaling is voor medewerkers een extra administratieve belasting. Die tijd is beter te besteden. Het kunnen uiten van de ervaring met én tevredenheid van de dienstverlening door De Binnenvest is een recht van de cliënt. Dat recht moet hij of zij vrijwillig en bewust nemen en moet dus niet gekocht zijn.
Is de privacy en anonimiteit van de cliënt goed geregeld?
Ja. Alleen onderzoekers van Resultaatmeetexpert hebben toegang tot ingestuurde antwoorde. De gebruikte software, zowel de questionnaire- als de website-code, is 100% AVG-proof.
Kan ik als medewerker samen met cliënt invullen?
Ja. Het onderzoek wordt betrouwbaarder als zoveel mogelijk cliënten van hun recht gebruik kunnen maken om de vragen te beantwoorden. Het risico voor beïnvloeding bij hulp door medewerkers is laag. Dat toont eerdere ervaring met deze aanpak door Resultaatmeetexpert .
Kan er ook met een papieren vragenlijst gewerkt worden?
Ja. Stuur een contactformulier in met deze vraag en we sturen u een pdf om te printen en op papier in te vullen. Als wij dat papieren exemplaar ontvangen voegen weer dat toe aan de dataset.
Wanneer is het op het Sociaal Pension?
Op maandag 20 november van 17.30 tot 19.00 wordt er met papieren vragenlijsten op het Sociaal Pension gewerkt. Daar zijn ook leden van de cliëntenraad bij aanwezig voor ondersteuning bieden.
Wanneer is het op de Nieuwe Energie?
Op woensdag 22 november van 17.30 tot 19.00 wordt er met papieren vragenlijsten op de Nieuwe Energie gewerkt. Daar zijn ook leden van de cliëntenraad bij aanwezig voor ondersteuning bieden.
Wat meet de vragenlijst?
De vragen zijn zo gekozen en gerangschikt dat de antwoorden zichtbaar maken hoe tevreden de cliënt over de dienstverlening is. Daarnaast maakt Resultaatmeetexpert standaard gebruik van vragen die de verandering meet van het subjectief welbevinden dat de cliënt ervaart.
Kan ik de vragenlijst als medewerker ook zien?
Ja. Ga voor voorbeeld naar deze pagina.
Mijn vraag staat er niet bij
Stuur dit contactformulier in. Ook als u een papieren exemplaar op pdf wilt ontvangen.